2020. máj 04.

Számít az idő...- Szabó Péter: Először a fontosat

írta: Csilla Tünde Karácsony
Számít az idő...- Szabó Péter: Először a fontosat

Alig vártam, hogy elolvashassam Szabó Péter legújabb könyvét. A jelenlegi helyzetre való tekintettel, e-könyv formájában rendeltem meg, noha sokkal inkább a papíralapú könyveknek vagyok a híve. Bár sok szempontból ideje lenne leszoknom erről, hiszen csak előnyöket tudnék felsorolni az e-könyvek olvasásához. Igazából ez most mindegy is most a mi szemszögünkből.

Ami a könyvet illeti. Pont azt kaptam, amit vártam. Túl sok új információ nem volt benne, de mivel már annyiszor hallgattam/olvastam Szabó Pétert mindenféle formátumba, ezért nem is annyira meglepő, hogy már mindent kívülről ismertem. Azért volt egy pár új megközelítés és új információ, ami egyrészt hatalmas felismerés lehet az életünkben, másrészt pedig könnyen alkalmazhatjuk őket a mindennapokban.

Az tetszett, hogy végre egy olyan időgazdálkodásról szóló könyvet tartok a kezemben, ami nem vesz el a részletekben. Nem bonyolítja túl az egészet, könnyen érthető.

Aki ismeri Szabó Péter munkásságát, előadásait, akkor nem fog meglepődni, hogy vajon melyik összefüggést boncolgatja ki az életünkre. Mert hát mi más az idő, mint az életünk? Ennél többet nem is szeretnék róla elmondani, mindenkinek javaslom, akit érdekel az időgazdálkodás, vagy úgy vannak vele mint én: Mi a legjobb gyógyír egy kis motiválatlanság ellen? Olvassunk egy kis Szabó Pétert.

 

How the world became obsessed with time and efficiency | National Post

Szólj hozzá

élet idő időgazdálkodás Szabó Péter